Muutamme tenttikäytäntöä

Vastaamme asiakkaidemme toiveeseen ja muutamme tenttikäytäntöä!

Useita tenttijöitä jännittää ensimmäisessä LOVe-tentissä, minkä takia voi sattua huolimattomuusvirheitä. Olemme nyt muuttaneet verkkokaupasta ostettujen Avaimet käteen -ympäristössä suoritettujen tenttien uusimisväliä.

Jatkossa tentin ensimmäisen ja toisen suorituskerran voi suorittaa samana päivänä ilman viiden vuorokauden viivettä.

Ostoskorisi on tyhjä

Huom! Luethan päivitetyt ehtomme. Tilauksen osaperuutus ei ole mahdollista niissä tilauksissa, joissa on hyödynnetty paljousalennusta.

Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Päivitetty 05.11.2025

1. Yleistä

Näitä Tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan tilauksiin, joissa Asiakas tilaa Awanic Oy:ltä käyttöoikeuksia Avaimet käteen -palveluun. Asiakkaan on hyväksyttävä voimassa olevat Tilaus- ja toimitusehdot, jotta Asiakas voi käyttää Awanic Oy:n tarjoamia palveluita.

Avaimet käteen -palvelu on Awanic Oy:n ylläpitämä ja tarjoama verkko-oppimisympäristö, jossa voi suorittaa LOVe® (Lääkehoidon osaaminen verkossa) -verkkokursseja.

Asiakkaalla tarkoitetaan henkilöä, joka tilaa verkkokaupasta LOVe-verkkokursseja Avaimet käteen -palveluna itselleen tai muille henkilöille (esim. työntekijöilleen). Suorittajalla tarkoitetaan henkilöä, joka suorittaa tilattuja LOVe-verkkokursseja.

Tilauksen toimittamista varten Awanic Oy tarvitsee seuraavat tiedot: Suorittajan nimi, sähköpostiosoite, suoritettavat kurssit ja tentinvalvojan sähköpostiosoite.

Avaimet käteen -palvelun tilaus astuu voimaan maksuhetkellä. Maksu tapahtuu verkkokaupan kassatoiminnon kautta.

Awanic Oy pidättää oikeudet Tilaus- ja toimitusehtojen muutoksiin. Tilauksiin sovelletaan tilauksentekohetkellä voimassa olevia ehtoja. Tilaus- ja toimitusehdot ovat nähtävillä https://verkkokauppa.laakeosaaminen.fi/ -verkkosivustolla sekä tilausvahvistuksessa.

2. Tuotetiedot ja hinta

Tarkemmat tiedot LOVe-verkkokursseista on nähtävillä verkkokaupassa tuotteen esittelyn yhteydessä. Lisätietoa löytyy myös https://laakeosaaminen.fi/#kurssit -verkkosivulta.

Tilauksesta veloitetaan verkkokaupassa tilauksentekohetkellä näkyvä hinta. LOVe-verkkokurssien hinta perustuu voimassa olevaan hinnastoon, joka on nähtävillä osoitteessa http://laakeosaaminen.fi/#hinnasto. Hinnat ilmoitetaan arvonlisäverollisina (sisältävät arvonlisäveroa 25,5 %). Awanic Oy voi muuttaa hintoja ennalta ilmoittamatta. Muutettuja hintoja sovelletaan hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen tehtyihin tilauksiin.

Asiakas on oikeutettu paljousalennukseen, kun kertatilauksen yhteissumma ylittää verkkokauppaan asetetun vähimmäissumman. Alennus lasketaan automaattisesti kertatilauksen loppusummasta. Alennusta ei voi saada jälkikäteen tai yhdistämällä useampia pienempiä tilauksia. Ajankohtainen paljousalennus on nähtävillä verkkokaupassa.

Mahdollisia asiakaskohtaisia alennuksia voi hyödyntää syöttämällä annettu alennuskoodi ennen kassalle siirtymistä automaattisesti avautuvaan ikkunaan tai ostoskorinäkymään. Asiakkaan vastuulla on käyttää saamansa alennuskoodi. Tilaukseen ei voi lisätä alennuskoodia tilauksen lähettämisen jälkeen.

3. Maksutavat

Asiakkaan on ilmoitettava maksu- tai laskutustiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas vastaa ilmoittamiensa laskutustietojen oikeellisuudesta. Awanic Oy:llä ei ole velvollisuutta korjata laskuja virheellisten tai puutteellisten tietojen vuoksi. Awanic Oy voi rajoittaa Asiakkaan maksutapoja maksuhäiriötilanteissa.

Verkkopankki

Verkkokaupassa on käytössä seuraavien pankkien verkkopankkimaksu: Osuuspankki, Nordea, NordeaBusiness, Danske Bank, S-Pankki, POP Pankki, OmaSäästöpankki, Aktia, Säästöpankki ja Ålandsbanken. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana.

Maksukortit

Verkkokaupassa on käytössä Visa- ja Mastercard-korttimaksu. Käytettävästä pankista ja kortista riippuen korttimaksu saattaa vaatia vahvan tunnistautumisen esimerkiksi pankkitunnuksilla.

Mobiilimaksut

Verkkokaupassa maksut voi suorittaa MobilePayn tai Siirto-maksun avulla.

Lasku- ja osamaksutavat

Verkkokaupassa on käytössä OP Lasku kaikkien pankkien asiakkaille. Maksutapa ei ole käytettävissä yritysasiakkaille. Sähköiseen palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla oman pankin verkkopankkitunnuksilla. OP Laskulla maksettujen ostosten maksuaika on 45 päivää.

Verkkolasku

Verkkokaupassa on käytössä verkkolasku yritysasiakkaille, jos Asiakas on syöttänyt käyttäjätietoihinsa verkkolaskuosoitteensa ja välittäjän tunnuksen. Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa tilauksen lisätiedoissa tarvittavat yksikkö- tai kustannuspaikkatiedot tai muut vastaavat tiedot, jotka Asiakas tai Asiakkaan edustama yritys edellyttää laskulle. Verkkolaskujen maksuaika on 14 vuorokautta.

Sähköpostilasku

Jos yritysasiakkaalle mikään yllä olevista maksutavoista ei ole mahdollinen vaihtoehto, voi Asiakkaan olla mahdollista saada lasku ilmoittamaansa sähköpostiin. Mahdollisuutta sähköpostilaskuun tulee pyytää Awanic Oy:n asiakaspalvelusta. Sähköpostilaskujen maksuaika on 14 vuorokautta.

4. Toimitustapa

Awanic Oy toimittaa tilauksen toimittamalla sähköpostitse käyttäjä- ja kirjautumistiedot Suorittajalle ja toimitusvahvistuksen Asiakkaalle. LOVe-verkkokurssin Suorittajalla on oltava henkilökohtainen sähköpostiosoite. Asiakas vastaa tilauksessa ilmoitettujen tietojen oikeellisuudesta.

Jos tilattuun LOVe-verkkokurssiin sisältyy valvotusti suoritettavia tenttejä, Awanic Oy toimittaa tentin avaamiseen vaaditun salasanan ja tentinvalvontaohjeen tilauksessa ilmoitetun tentinvalvojan sähköpostiosoitteeseen.

Awanic Oy pyrkii toimittamaan tilatun palvelun viimeistään kahden arkipäivän kuluttua tilaushetkestä. Jos tilaus on puutteellinen eikä Awanic Oy kykene toimittamaan tilausta, Awanic Oy:llä on oikeus perua tilaus.

5. Käyttöoikeus verkko-oppimisympäristöön ja palvelun käyttö

LOVe-verkkokurssien käyttöoikeus on 180 vuorokautta kurssille liittymisestä. Käyttöoikeuden aikana Suorittajan on mahdollista opiskella kurssimateriaalia ja suorittaa mahdolliset tentit. LOVe-verkkokurssit suoritetaan aina henkilökohtaisilla käyttäjätiedoilla. Kurssien suorittaminen toisen henkilön puolesta on kielletty. LOVe-verkkokurssille tulee liittyä kahden (2) vuoden kuluessa tilauksen toimittamisesta.

Suorittaja tarvitsee palvelun käyttämiseen henkilökohtaisen sähköpostiosoitteen, internet-yhteyden sekä nykyaikaisen internet-selaimen (esimerkiksi Google Chrome tai Microsoft Edge). Awanic Oy ei ole vastuussa mahdollisesta Suorittajan laitteen ja LOVe-verkkokurssien yhteensopimattomuusongelmista. Tarkempia tietoja yhteensopivuusvaatimuksista voi tiedustella Awanic Oy:n asiakaspalvelusta.

Mikäli palvelun käytössä ilmenee ongelmia, Suorittaja voi olla yhteydessä Awanic Oy:n asiakaspalveluun. Awanic Oy tekee ajoittain huoltotoimenpiteitä, jotka saattavat aiheuttaa hetkittäisiä käyttökatkoja palveluun. Jos Awanic Oy:n huoltotoimenpiteistä johtuva palvelun käyttökatko aiheuttaa Suorittajalle haittaa, voidaan Suorittajan käyttöoikeutta LOVe-verkkokurssilla jatkaa käyttökatkon keston verran. Awanic Oy ei vastaa kolmansien osapuolien aiheuttamista käyttökatkoista.

LOVe-verkkokurssien materiaali on tarkoitettu vain Suorittajan henkilökohtaiseen käyttöön. Käyttöoikeutta ei saa vuokrata, myydä tai muutoin siirtää kolmannelle osapuolelle. Palvelun sisällön kopioiminen, levittäminen tai muu jakelu tai muu tekijänoikeuksia rikkova toiminta on ehdottomasti kielletty. LOVe-verkkokurssien materiaalin kaikki oikeudet omistaa Pohjois-Savon hyvinvointialueen apteekki sekä mahdollinen aineiston kirjoittamiseen osallistunut yhteistyökumppani.

6. Väärinkäytökset

Awanic Oy:llä on oikeus jättää Asiakkaan tilaus toimittamatta tai peruuttaa LOVe-verkkokurssien käyttöoikeus, jos

  • Asiakkaan ilmoittamat laskutustiedot ovat virheelliset tai Asiakas ei maksa Awanic Oy:n lähettämää laskua tilauksesta.
  • maksutilanteessa on hyödynnetty verkkomaksujen teknisiä virheitä tai ostoprosessissa on hyödynnetty alennuskoodia väärin perustein.
  • Suorittaja rikkoo tai epäillään rikkovan verkkokurssien materiaalin tekijänoikeuksia.
  • Suorittajan tunnusta käytetään tai epäillään käytettävän muutoin tilaus- ja toimitusehtojen vastaisella tavalla.

Awanic Oy palauttaa Asiakkaan etukäteen maksaman maksun, jos tilausta ei toimiteta edellä mainituista syistä. Tilauksen maksua ei palauteta, jos LOVe-verkkokurssin käyttöoikeus perutaan edellä mainituista syistä.

7. Tilauksen peruutus- ja vaihto-oikeus

7.1 LOVe-verkkokurssien peruutusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden sisällä tilauksen toimittamisesta. Asiakkaalla ei ole tilauksen peruuttamisoikeutta, jos verkkokurssin käyttäminen on aloitettu.

Tilauksen osaperuutus ei ole mahdollista niissä tilauksissa, joissa on hyödynnetty paljousalennusta.

7.2 LOVe-verkkokurssien vaihto-oikeus

Asiakkaalla on vaihto-oikeus tilauksiinsa seuraavien ehtojen mukaisesti:

  • Tilattu käyttöoikeus LOVe-verkkokurssiin voidaan vaihtaa toiseen samanhintaiseen LOVe-verkkokurssin käyttöoikeuteen 60 vuorokauden sisällä tilauksen toimittamisesta, jos Suorittaja ei ole aloittanut verkkokurssin käyttöä.
  • Tilatun LOVe-verkkokurssin käyttöoikeus voidaan vaihtaa toiselle Suorittajalle 60 vuorokauden sisällä tilauksen toimittamisesta, jos Suorittaja ei ole aloittanut verkkokurssin käyttöä.
  • Vaihto-oikeus päättyy yllä mainituista ehdoista poiketen välittömästi, jos Suorittaja aloittaa LOVe-verkkokurssin tentin suorittamisen.
  • Kurssin vaihto-oikeutta voi käyttää vain kerran. Vaihto-oikeus päättyy, jos kurssi on jo kerran vaihdettu toiselle henkilölle.

Asiakas voi käyttää peruutus- ja vaihto-oikeutta ilmoittamalla siitä kirjallisesti Awanic Oy:n asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen lovetuki@awanic.fi.

8. Vastuunrajoitus ja erimielisyydet

Awanic Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai palveluun liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Tilauksia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään selvittämään ensisijaisesti sopimalla. Erimielisyystilanteissa yhteydenotto asiakaspalveluumme: lovetuki@awanic.fi

Mikäli kuluttaja-asiakkaan erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, voi asian saattaa kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Mikäli yritysasiakkaan erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, erimielisyydet käsitellään Pirkanmaan käräjäoikeudessa.

9. Yhteystiedot

Palveluntarjoaja on Awanic Oy (Y-tunnus: 2190408–4).

  • Posti- ja käyntiosoite: Rautatienkatu 26 B 32 33100 Tampere
  • Sähköpostiosoite: lovetuki@awanic.fi.
  • Puhelinnumero: 010 2195 704 (arkisin klo 9.00–16.00, pl. juhlapyhät).